verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen
verloskundigen praktijk groningen

Klachten

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundigen en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.

1. Bespreek je klacht met de verloskundige


Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om er rustig met je over te praten.

2. Schakel onze klachtenfunctionaris in


Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 9.00-12.00 en van 13.00-16.30 uur) via 088-0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl